Jaha

Skeviks gård idag då :P
Ska dit med jobbet, ska bli rätt trevligt med alla aktiviteter som erbjuds där, men hela dagen imorrn ska gå åt till att diskutera hösten och planera inför den, idag ska vi få veta hur arbetslagen ska se ut, det känns som väldigt givande att vara med imorrn om jag inte är med i höst... Funderar på att vägra delta imorrn isf!
Lixom varför ska jag engagera mig i ngt jag inte ens får vara delaktig i sen? Det låter ju absurt, o d skulle inte ngn människa göra!
Nu ska jag snart hoppa in i en dusch, o sen packa väskan :)

Finns kanotpaddling, bastu, badbrygga o en fyra km lång slinga som jag dock tror jag avstår ifrån :P en bar har dom me :P men blir väl inte mer än en drink då jag ej har några pengar lixom.

Sen dock vet jag icke hur mina arbetsgivare tänkte då dom bokade enkelrum!! Man vill väl ha en sovkamrat, iaf möjligheten att välja själv? Ajja, får väl se d från den goda sidan, att jag kan prata i telefon med min älskling utan att Empan skjuter mig :P, vi har inte sovit utan varann sen vi i princip träffades, detta kmr bli en prövning :O

Nej, nu ska jag väcka min karl o sen e d duschen som gäller :)

 

Kommentarer
Postat av: pia

Uppdatering två dar i rad! Vad har hänt??????

2009-05-24 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0