Haha förlåt :P



Jag e nog en av d sämsta bloggarna ever men iaf :P
Nu har jag tagit mig i kragen iaf för den här dagens skrivande :P Kan ju inte lova att det kmr gå så vidare bra i fortsättningen, men jag har mina moments då det kmr till mig o d e då jag skriver, som nu :)

Som en del vet så e d lite knivigt på den ekonomiska fronten just nu då jag e arbetslös från o med 7 juni, vilket inte e så värst lämpligt då jag ska utomlands i augusti o måste ha en härlig hög med fickpengar liggandes, nu e jag alltså i stort behov av pengar :P men jag söker som en galning o bör hitta ngt snart, annars finns det en telefonförsäljare inom oss alla som vill komma fram o visa vad den går för? :O

Har ju som sagt beställt tid för tatuering den 10 juni, har funderat mkt på om jag kmr ha råd nu lr inte när jag hamna i den mysiga situationen som jag hamnade i, har tänkt å rådfråga lite med tatueraren om priser o så för den som jag planerat o blir den för dyr kanske jag ska stasa på ngt annat? Har ju en annan som jag hade tänkt göra nere i Maggan annars som e mindre, o därför billigare, men aa, samtidigt e jag så kär i draken så ja, d e ett svart val, dagens I-landsproblem kan tyckas, men vafan, jag lever väl i ett I-land?

Iaf,

Idag gick jag o Oskar ner till bryggan, det var jättemysigt o jag, trot eller ej, fotograferade massor, haha :P Vi bor ju på landet så en promenad till bryggan innebär att man får klappa får, (man går igenom en fårhage), leka med vallhunden, o hoppa till bryggan då den bara ligger o flyter o hålls på plats med två rep :P

Men d var jättemysigt, o vi slapp undan regnet oxå :)

Nu lovar jag ingenting men ska försöka vara mer uppdaterad här :P

Här kmr bilder iaf :)





Så mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0