Mätt o belåten

Vissa väljer att lägga in bilder på vad d ätit under dagen, jag känner att jag skippar det då det fan inte såg fräscht ut :D Dock var det mkt smakligt :D Köttfärssås med spaghetti med en burk majs haha :D Asgott :D
Längtar så mkt tills jag o Oskar flyttar ihop för han e en lite mer hejjare på mat än vad jag är å då blir d lyxmat varje dag :D

Idag har det bara varit jobb som vanligt, dock med ngn fler intrig än vanligt då ett barn börjat bitas, och idag bet barnet ett annat barn så hårt i kinden att det blev ett stort blåmärke plus 4 "hål" som blödde. Det kändes väldigt jobbigt att ta det med det barnets föräldrar, men det är väldigt bra föräldrar vi har på mitt arbete så dom tog det på rätt sätt, tack o lov!

Imorrn e d första gången på boxningen efter uppehållet då en annan haft jobb o varit "sjuk" (egentligen låg jag hemma hos Oskar i malmö å myste :D men schh!) Ska iaf bli skönt o röra på sig igen, känns som att jag behöver det mer än ngnsin, kan ju inte gå o irritera mig på mig själv o min kropp o samtidigt trycka i mig chips o godis var o varannan dag. Nej! Då får man fan ta tag i problemet oxå, utan träning blir d ingen förändring! Oj så lätt jag får det att låta :D

Nu vill jag bara att Oskar ska komma hit, men med hans ekonomi vet jag inte när d blir :( Kanske på söndag, kanske senare =/ Saknar dig!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0