Körlektion o baby =)

SÅ SKOJ ATT JAG GICK UPP KL 7 IDAG!!! Men jag hade faktiskt ett ärende tjugo över åtta så det var det värt :P
Hade en körlektion idag, har ju kommit underfund med att jag har ca:1½ månad på mig att ta d där förbannade körkortet nu som jag dragit ut på så fruktansvärt mkt! *ARG* 
Min mor, snäll som hon e gick med på att jag fick övningsköra in till skolan och sen åkte hon med under hela lektionen. Både ris o ros fick jag, men utan o skryta nog mest ros :)) Läraren sa i d stora hela att jag kör bil rätt så bra, men att jag måste lära mig att hastighetsanpassa min körning bättre då jag gärna skenar iväg tio km över hastigheten hela tiden. Och sen även att lära mig o se längre framför bilen än precis vid motorhuven, men den vanan e nog borta innan veckans slut, då jag även körde hem hela vägen sen med mamma o ansträngde mig hela tiden på att titta längre fram och jag kände att bilen gick "lenare" och mer följsamt å så vill jag ju gärna ha d :P Har en till 80minutare på torsdag morgon innan jobbet, då sa läraren att vi skulle öva massor på min hastighetsanpassning sen trodde hon jag skulle sätta allt annat väldigt snabbt efetr att det kommit in i mitt huvud, så hon trodde att jag skulle klara kortet innan tidsgränsen bara jag får in hastigehstanpassningen, å självklart ska jag då lära mig att göra d :D

Eftersom att du läser min blogg pappa så kan du räkna med att vi ska köra bil på lördag! ;)

Om ungefär 5 timmar e min baby framme i sthlm (han åker bussen upp, som tar 8½ timme för alla tågen var slut, han e för underbar!!) Så ska åka in tjugo i sju o hämta hnm vid bussen :D - längtar!


Har även börjat tänka på å göra en ny tatuering, lr jag gungar fram o tillbaka genom o göra en helt ny, lr en cover-up av min tiger som jag faktiskt inte känt mig så nöjd med sista tiden, å ska jag ha ngt där retsen av livet vill jag hellre ha ngt jag gillar. Men, det blir inte förrän tidigast i april ändå så har lite tid att tänka till på :P Blir det en helt ny blir den i nacken/ryggen. Har ingen skiss just nu så d får vänta, o cover-up:en ritas nog för hand så den har ja heller ingen skiss till :P Men det krm när d kmr :)




(Så pappa nu har jag uppdaterat ;D)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det får bli på söndag i så fall. På lördag har vi årsmöte hela dagen

2009-03-08 @ 21:40:00
URL: http://www.fribergkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0