Bloggtorka?

Eh, ja en aning :P Händer så mkt att ja inte kan ta mig ro o skriva ner d för d e, FÖR MKT :P Men ger mig på ett försök här för å tillfredställa ALLA mina läsare ;)

Kärlek:
Oskar har nu fått jobb här uppe i Sthlm, så han flyttar hit på tisdag, är så glad! Längtar så galet mkt nu :P Men snart är du här baby! <3

Jobb:
Där är det som vanligt :P Jobbar o sliter :P I förra veckan hade vi drop-in fika som var väldigt uppskattat, har även haft mitt enda uppföljningssamtal för den här terminen nu så d e skönt, nu e d bara 4 utvecklingssamtal kvar :P 

Vänner:
Jag o Emelie var iväg till Tresexti i fredags o dansade sönder oss själva :P Black and white tema så, världen drag, med underbar musik, o underbart folk! Trots i princip ett helt nyktert tillstånd hade vi riktigt kul, så man kanske skulle ta sig en funderare över d där med alkohol? Haha :P Fast nej :D Men nu vet man ju att d går haha :P Låter som jag aldrig rpövat innan, men men :P

Hälsa:
Har åkt på en härlig förkylning pga barnens hemska baciller så får vara hemma från jobbet imorrn och ev. tisdag å se om det blir bättre!

Körkort:
Det närmar sig med stormsteg, var ute å körde med Pappsen idag och fick tom pröva på motorvägen i ungefär 100 meter haha :P Men hundratio är alltid hundratio :D Så himla kul o köra bil, o nu har jag större press än ngnsin på mig, nu ska kortet bli mitt! Körlektion på söndag om en vecka o fram tills dess e d mamma o Svenne som e gulliga o ställer upp, körlektionen bär av till Blackeberg för finslipning trodde hon :) FINT!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: victoria

äntligen lite uppdatering. Du får ändå komma ner hit i maj och hjälpa oss flytta =O

2009-03-15 @ 18:23:15
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Blåljus, Blåljus, Blåljus. Undrar om man kan åka fast för att det går för fort i bloggen. Ingen risk här i alla fall. Du kör bil bättre än du bloggar

2009-03-22 @ 10:12:38
URL: http://fribergkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0