Äntligen

Efter mkt tjat har jag bestämt mig för att uppdatera bloggen igen :P
Det har hänt en hel del, både intressant o iontressant, mest ointressant skulle jag dock tippa på :D
Men mkt e d, å jag har ingen större koll på datumen så allt hamnar bara i oordning men d e ju struntsamma :D

Var iväg o besökte kära Biljarden i Zinken förra veckan med Oskar, jättetrevligt förstås, dock berättade inte min kära pojkvän att han e BRA på biljard (lr okej han hade kanske nämnt det, men jag trodde väl inte så mkt på d) så jag var ju uppkäftigare än ngnsin å trodde ju lätt jag skulle vinna, men icke! Haha :P
Vi körde fyra omgångar varav han vann 2 st. Jag vann en med fusk :D o en för att han satte både svarta och vita kulan i sista stöten :P Men det var mysigt o skönt o komma bort från hemmet bara han o jag för en kväll :)

Mitt lilla proffs <3


Var ju en sväng nere i malmö oxå i slutet av januari o början av februari. Var ju min tur o träffa familjemedlemmar så att säga :P Hann med en hel del. :P Mamma Mia o lillasyster Cathrine (18) O sen hans pappa Åke och småsyskonen Anton o Ella, två små rara, AKTIVA barn :P Vi var även en sväng över till vänner till hans pappa med deras barn en eftermiddag på fika o lite tv-spel :P (Buzz Junior typ) Jag och Oskar var på lag men pinsamt nog förlorade vi mot lilla Anton :P dock vann vi över småtjejjerna, å vi var riktigt töntigt engagerade i spelet, haha, men roligt var d :D
Kände att jag klarade av d där med familjer och co riktigt bra för o vara lilla mig :P

Crazy-Ella samt Oskar, Ella o Anton på studsmattan :)


Var hemma hos Maria på inflyttningsfest ngn helg sen oxå, riktigt trevligt det med, var dock inte världens drag om man säger :P Men en o annan cider o många härliga samtal bjöd kvällen på och det var ändå helt okej :) Dock tror jag inte på mitt jobb som kameraman på festerna då allt bara blir så suddigt, undrar varför :D men kanske dyker upp lite bilder eftersom att Maria klarade sitt uppdrag lite bättre och fick sig att par sköna fotografier kvällen till ära :P Väntar med spänning på dom :P Folket som gjorde kvällen möjlig var, förutom jag själv :P Oskar, Empan, Fia, Patrik, Johnny, Mikaela, Alicia, Emma, Joel, Hanna och självfallet Maria, sen dök det upp lite annat folk då å då oxå :P

Nu känner jag att minnet sviker lr att det inte finns så mkt mer o säga om de bilder jag har på datorn, så här kmr bara ett axplock bilder som ni själva får tänka ut situationen/händelsen bakom...


Tjing!

Kommentarer
Postat av: victoria

Äntligen lite uppdatering.

2009-03-01 @ 19:06:02
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: victoria

Äntligen lite uppdatering.

2009-03-01 @ 19:06:24
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0