Alltid GK :P

Jaha, då har ännu en helg passerat, men fan inte obemärkt haha :D
I torsdags var d ju torsdagsklubben som alla andra torsdagar, Dock bara med grabbarna då Empan svek o var i fucking halmstad! Men jag hade rätt kul ändå, speciellt när killen i röd tröja uppenbarade sig HAHAHA! Går inte o beskriva i ord hur kul vi hade ÅT hnm :P Han stod helt ensam på dansgolvet o släppte loss, STEL SOM EN PINNE o med rörelser som inte är av denna värld! Dock fanns ingen kamera att ta till för bildbevis, men vi hade allihopa träningsvärk i magmusklerna dagen efter iaf, duger som bevis för mig :D

Fredagen kom o d var dags för Årets första och enda beach-party på tresexti! Självklart var vi där o visade våra nunor :P
Dyrt vart d den kvällen oxå! Men inget jag vill gå in på då jag får ångest o saknar min Carl von Linné och CHR. Polhem!!
Bengan o Micke ställde upp i den obligatoriska Limbotävligen, dock förlora dom mot tjejjernas lag, konstigt 8-)
Empan har dock varit dålig på att dela med sig av bilderna från i fredags så ni får hålla till godo med de hederliga vimmelbilderna tagna av kära Patric :) Han gör ett bra jobb den där :) Kan ju inte bli bättre!!

Lördagen gick åt till att vara bakis o sen filmkväll me en kompis.
Söndagen spenderades i Bergshamra med Becks o Robin o en vattenpipa :P

Sen var även den helgen över, vi går på den igen redan på onsdag denna vecka :D

Torsdagsklubben!



Tresexti - Beachparty!





Kommentarer
Postat av: victoria

Men vad fan verkar som om det finns vildsvin överallt, hjälp!

2009-07-28 @ 20:09:47
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0