Tre timmar kvar, tre timmar kvar, tre timmar kvar!

Sen e d HEEEEEEEEEELG, å vad ska då jag min stackars sate tillbringa min helg med? Jo jag ska hem o äta färsk fisk haha :P Mamma undrade om jag ville äta d till middag idag så jag tackade snällt ja :))

Hela helgen ska i princip gå ut på att övningsköra då jag behöver mitt jävla rosa plastkort med hål i nu! :O
som i morse, då hade  d vart skönt med ett sånt kort, för jag fick öppna idag å då e man på jobbet en halvtimma innan man börjar vilket e kl 6 för att d inte finns några andra matchande bussar, så där hade d vart skötn med bil o körkort ist, men icke sa nicke!

Då jag håller på å sluta röka för femtioelfte gången och av den enkla anledningen att jag e pank blir d inge utgång denna vecka :P plus pga övningskörningen då :P

Nu ska jag hämta kaffe och å sen ska jag övertala Empan o leka lite med mig idag :)

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0