Torsdag

Jaha första dagen tillbaka i barngrupp idag då :) Har faktiskt saknat de små liven lite så d e rätt kul :) Trött som aldrig förr men får väl börja lägga mig på nätterna nu ist för o ligga vaken :P känns ju lite onödigt haha :P
Igår var vi på föreläsning hela arbetet tillsammans med Munsö förskola och skola samt sanduddens skola, rätt så givande föreläsning för en gångs skull och hon som höll i den var väldigt lättsam att lyssna på - skönt! Med tanke på att d inte e mitt största intresse att sitta i skolbänken igen :P

På lördag e d bara 31 veckor kvar tills jag o Empan flyr landet, haha :P Jag vet  -d e en evighet, men jag kan inte låta bli att räkna  ner :P Längtar så :D

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0