Snö

Det är massvis med snö ute, känns lite fel med tanke på att jag gick i kortkort-kjol o linne nyss men jag får väl acceptera mitt liv o gå vidare, imorrn e d arbete som gäller oxå, studiedag på Skytteholm för hela slanten, MYS!

Igår hade jag o Empan det riktigt myspys med en härlig singstar-disney-kväll med gurka o dipp! Jag o Empelie i ett nötskal :D
Som vanligt vann jag det flesta låtarna, men Empan tog faktiskt vinsten i tre av dom för en gångs skull, i Abba-singstar tog hon en vinst med låten "I do", vet inte om jag ser så mkt bravad i det, men jag e stolt över dig ändå :D


Nu väntar bara 21 kilo tvätt för min del o det är nog bäst om jag tar tag i det snarast då d e utgång på fredag o ngt bör man ju ha på sig :D

Förövrigt e jag o Empan helt sålda på Magaluf just nu, har spanat in barskolan.net hela dagen o vi kan i princip hela sidan utantill nu, en guldstjärna till oss lixom :D

Jag har inte fått bilderna från resan än så ni som väntar spänt på en resumé får vänta lite till! :P

 Man kan ju inte vara sötare än jag på stranden den 27 dec 2008 :D



Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Lillknoddan

Tilda... TVÅ låtar på ABBA-singstar!!! "I do" och "SOS"!!

2009-01-06 @ 19:38:33
URL: http://lillknoddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0