Nyårsafton

31 december 2008:
Kmr inte ihåg så mkt av dagen från nyår men enligt bilderna så var vi på stranden en stund med två tjejjer från örebro som bodde på samma hotell som oss. Antar att det även denna dagen blev mkt vinägerchips o ett försök till att få bikiniränder, men fan heller, badade en hel del gjorde jag iaf :D Sen bar det iväg till vårt favvohak - Steak House! Käkade fisk den dagen tror jag, stekt havsaborre om jag inte minns helt fel, vilket finns en någorlunda stor risk att jag faktiskt gör :D men men, d va alltid gott där så det vågar jag säga även nu att det var :)

Runt fem var vi hemma igen för att göra oss iordning för den härliga festen vi köpt biljetter till!

20:30 Festen började på Scandic! Det kom folk från alla hörn och till slut var vi väl en 300 pers som trängdes o mös, vid 21:30 ropades det ut i högtalarna att det var dags att gå mot transferbussarna!! Vi hade bestämt oss för att hamna på första bussen - vi hamna på sista, men det var tamejfan ett tappert försök!! :)) Väl på bussen försökte vi få igång alla på å sjunga svenska klassiska låtar som sommartider och i natt jag drömde, men det enda vi fick som respons var tyska nationalsången! Kul hade vi iaf!!

Av från bussen o in i vimlet, vi hitta ett jättebra bord o efter 5 minuter märkte vi att vi bara hade svenskar vid borden bredvid oss! Så BRA! Spriten var GRATIS så d va bara o beställa å ta emot hela kvällen lång, vilket resulterade i att man vart väldigt full! (?!) :D

22:59 nedräkningen startade på borden mot svenskt nyår!! Resten av besökarna på festen måste ha trott att vi svenskar e dumma i huvet, men vafan, den bjöd vi på ;D

Fyllehundarna Dahlin skulle självklart vara med i fylletävlingarna igen, jag var istället väskvakt som anledning att inte behöva delta :P jag e inte d största fanet av öl, o sen när det ska drickas snabbt plus direkt från spanska gårdar o helt avslaget o gult (!) som piss, då känns inte den smaken som ngt jag vill uppleva! Så jag avstod, mitt jobb som väskvakt gav jag dock upp o ist blev jag kameraman :D

23:59 Den "riktiga" nedräkningen startade, o alla gick ut o blev bjudna på champagne och fyrvekerier, vill dock påpeka att d va liiite lamare än i sverige, vi fick kanske se... FYRA fantaskitskt vackra o mirakulöst vackra små raketer firas av upp mot himlen :O Sen blev alla helt hungriga utom jag, så jag fick snällt stå å vänta, med d enda i tankarna att få hoppa i det härliga skummet. Tack o lov kom en svensk grabb fram o erbjöd sig att vara mitt sällskap i skummet, haha :D (en av dom vi firat in 12 slaget i sverige med, så jag sa wtf, mat vill jag ändå inte ha, så drog jag iväg me han o hans gäng o dansa o hade oss i skummet :D
Efter ett tag letade jag reda på mitt resesällskap igen för att få dom att förstå att skum är kul! Dennis o Jessica gick till slut med på att lyssna på mig och i skummet stod vi sedan tills vi skulle hem.

Hemresan: Haha ja, denna var ju MINDRE lyckad :P Jag stod o prata med grabbarna från sverige o mitt resesällskap stod bara en liten bit ifrån mig, till slut kom bussarna o jag frös som en jag vet inte vad så jag följde med min nyfunna vänskapskrets in på bussen, bara d att, bussen börjar åka när jag inser att fan, Jessica lr ngn av d andra e icke på denna buss! Men så tänkte jag att a men dom kmr väl 5 minuter bakom. Så jag fortsatte bekanta mig med det Svenska folket och klev sedan lugn och harmonisk av bussen i playa del inglés igen. Tvingade pojkarna att vänta där med mig, men kl rann o snart hade vi stått där en halvtimma utan att mina vänner dykt upp. Grabbarna frös o ville hem så till slut gav jag med mig o sa att dom fick gå, jag stod kvar ett tag till men sen gav även jag upp o tog en taxi till hotellet i hopp om att dom skulle komma dit ngn gång. Efter tio minuter (som dock kändes som en hel evighet) kom dom äntligen :P D vart lite tårar av lättnad o av oro, men d vart bra igen o vi vandrade upp till rummet o bytte om, å sen vidare upp till grabbarnas rum för o efterfesta där :)












Med reservationer för eventuella minnesluckor!

Kommentarer
Postat av: victoria

Uppdatera lite då =O

2009-01-27 @ 17:37:07
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Liza Wingmark

så jävla snygg klänning du har Tilda :D:D

2009-01-27 @ 22:39:09
URL: http://wingmark.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Håller med Victoria UPPDATERA!!!!

2009-02-01 @ 11:07:19
URL: http://hemmahos.fribergkvist:se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0