Kul grej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Var på roadtrip med en tjejkompis


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp

4. Dog någon som stod dig nära?

Inte mig personligen

5. Mest efterlängtade möte?

Löneförhöjningsförhandling


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Nej inte vad jag kan komma på.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Fan så svårt, vet inte


8. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Midsommar och roadtripen

Vad var din största framgång 2008?

Fick jobb


10. Största misslyckandet?

Vet inte


11. Största misstaget?

Vet inte


12. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Bihåleinflammation i 3 veckor

13. Bästa köpet?

Gran Canariaresan


14. Träffat någon kändis?

Haha ja, men d e hemlig identitet på dom ;)

15. Vad spenderade du mest pengar på?

Gran canaria, sprit, tågbiljetter till Nrkpg

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Roadtripen

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

"Bag in box", "Infinity"


18. Har någon du känner tagit körkort?

Ja


19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och


20. Vad önskar du att du gjort mer?

Kan faktiskt inte komma på ngt


21. Vad önskar du att du gjort mindre?
-

22. Hur tillbringade du julen?

Ute på ekerö med mamma, syster o mammas sambo o hans familj.


23. Blev du kär i år?

Nej


24. Hur många one night stands?

2


25. Favoritprogram på TV?

Oskyldigt dömd, annars har ju alltid Vänner en plats i mitt hjärta


26. Bästa boken du läste i år?

El Choco


27. Största musikaliska upptäckten?

Haha men va? :D

28. Något du önskade dig och fick?

Alla julklappar p födelsedagspresenter :P


29. Något du önskade dig men inte fick?

Njaj


30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag var i Nrkpg o firade med vänner, sen drog vi ut på krogen


31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag lyckats ta körkort


32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Gina tricot

33. Vad fick dig att må bra?

Min familj, vänner, Emelie


34. Läskigaste upplevelse?

Hmm vet inte

35. Äckligaste upplevelse?

När ett barn bajsade ner mig på dagis


36. Vad är du mest stolt över från 2008?

Fan vet jag, har inte luckats med några bragder än :P


37. När var du mest nervös?

Hm, flygresan till Gran canaria tror jag


38. Där du tillbringat flest helger?

Sveriges nattklubbar

39. Vad fick dig att må dåligt?

Allt tjaffs o skit å krångel med M

40. Hur spenderades nyårsafton?

På Gran canaria med vänner o nytt folk från världens alla hörn på ett gigantisk skumparty med gratis sprit hela natten lång :D


41. Vem saknar du?

Alla jag inte har hos mig


42. De bästa nya människorna du träffade?

Dom e flera stycken.


43. Ditt mål för 2009?

Körkort, bartenderkurs i magaluf, söka polishögskolan

44. Vad ser du mest fram emot under 2009?
Se ovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0