Barrundaa

29 dec 2008:
Måndag, Vi vaknar upp utan att se sol? Vad fan e d här? Så besvikna vi blev! Vi tycker synda om oss sjävla o deppar allihop alla sex till en torr o färglös frukost (okej den var rätt god men för att behålla stämningen) Efter frukosten bestämde vi oss för att leta upp Yumbo - ett jättestort köpcentrum, så det gjorde vi,

Vi hörde av oss till fritidsresor - Jesper - o frågade hur man lättast tog sig dit, Han tyckte vi skulle ta taxi, hell no sa vi o satsade stenhårt! Vi hittade till slut och det var verkligen STORT!! Gick runt i flera timmar o efter ett tag fick vi syn på en minigolfsbana, så vi kände att när dom ändå kallar oss satsarna så satsa vi lite extra o körde ett set(?) :P Jag o Dennis vann!! 

Magen började självklart knorra efter ett sånt bestyr och en sån ansträngning, så vi leta reda på en form av Steak house o beställde. Även här körde jag på en Capricciosa med vitsås, GOTTE! Dock inte lika god som på första stället så man vart lite ledsen i ögat så att säga, men vad gör det om hundra år? 

Sen drog vi hem o med biljetter till BARRUNDAA - Bar-rundan - Så var d lite småbråttom! O denna kväll var nog den mest lyckade i avancerad festväg haha :D Så jävla klockren o vi träffade massa roligt folk, bland annat 3 st 15 åringar från Sthlm som vi beblandade oss med! haha :D Vem har sagt att vi e mogna lixom :D

Hela kvällen avslutades på den härliga nattklubben - Systembolaget - Me loved! Men runt tre struttade hela mitt kära resesällskap hem o kvar blev jag med några göteborgare, som visade sig vara helt koko i hele bollen så jag övergick till en gammal hederlig svensk tjej vid namn Petra ist :P Hon hade jobbat där tidigare somrar så hon fick gratis sprit i barne hela tiden som hon snäll som hon var bjöd på hela tiden :D O hon drog iväg mig på världens barrunda fram till halv sju på morronen då jag kände för att d va dags o knata hem innan jag gjorde mina resekamrater oroliga :P










Med reservationer för eventuella minnesluckor!


 


Kommentarer
Postat av: satsaren :D

hahah, bárrunda! :D wiiiiiiie

2009-01-13 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0