Söndag

Tråkigaste helgen på evigheter! Fredagen spenderade jag med att möblera mitt rum, lördagen spenderade jag med att städa "min del av huset" o idag har jag bara suttit vid datorn, kan man ha en tristare helg? Herregud!
Imorrn kmr baby upp igen iaf, mys! Saknar dig galet!

Idag har jag haft lite småångest över mitt hår, saknar mitt långa SVALL :D Haha :P Som d e nu e d mer lätthanterligt, men man kan i princip bara ha en frisyr, lr uppsatt. man kanske skulle göra sig en hårförlängning :P kostar ju bara SKJORTAN! Får tänkas på ett tag :P

Nu ska jag kolla om d finns några bra biofilmer, sen ska jag övertala Oskar, Empilush o Robinho att gå på bio med mig i veckan/helgen :)
Barnslig som jag är skulle jag lätt kunna se Bolt, men haha :P vettifan vad d andra tycker, Empilush får jag lätt med på min plan, men boysen, hmm :P

Nu ska jag ta mig en duchelidusch :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: victoria

Kolla på changeling, jätte bra. Benjamin button, seven pounds och valkyria var också bra fast changeling var helt klart bäst.

2009-02-08 @ 22:34:34
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Lillknoddan

Hallå! Jag har redan sett Bolt fattar du väl! Det finns nästan ingen chans att jag inte sett en tecknad film!! :P

2009-02-10 @ 07:08:46
URL: http://lillknoddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0