Sista kvällen

2 januauri 2009:
Jag spenderade dagen med att sova :P Var så fruktansvärt trött efter nattens bravader :P Vissa delar av gänget drog ner till stranden o vissa delar låg o sov dom med :P

Kommer inte ihåg klockslaget men vi bokade iaf bord på Tapas-stället vi skulle till dagen innan, så nu skulle vi iaf få äta där :P Tror vi hade tid kl halv sex så vi började väl vandra vid kvart över fem (då hälften av oss var av det kvinnliga könet så tar det alltid längre tid än vad man beräknat) Tjugo i sex klev vi in på (ett helt tomt ställe) Tapas-restaurangen, vi fick en svensk servitris, vilket underlättade en del kan jag lova :P Alla besökare som strömmade in under timmarna var även de svenskar, så fritidsresor gjorde ett bra jobb helt enkelt ;D

Vi beställde in 5 små rätter och 5 stora rätter, jag för min del var inte så överförtjust i det hela men jag mumsade på på d lilla som var gott, o jag var ändå så jävla bakis att ja inte kunde förmå att äta knappt :P
Men vi hade riktigt trevligt o d e d enda som räknas ändå i slutändan :D D bästa med hela kvällen var att Fågel Roger spelades i högtalarna x antal ggr o att dom hade ett "live-band" på plats som spelade "panta mera" o glada svenskar som vi är sjöng vi med och gungade i takt! HÄRLIGT!

Denna kväll var det barrunda igen som gällde, men Herr Mårtensson och den ena hälften av Groscharna var icke på så d vart jag, Vevve, Jessiboy o Cristianco i slutändan denna kväll (dock ramlade dom av dom med vid 2 tiden, men jag hade hittat finnarna från kvällen innan o umgicks med dom) Kvar sist som vanligt, börjar fundera på om jag är helt frisk, men vafan :D Jag hade ju kul iaf :P Kom väl hem vid 4, halv fem och vid halv sju var det dags att vandra upp!





 
Med reservationer för eventuella minnesluckor!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0