Bakisdag?

1 januari 2009:
Nejdå, inte så värst.. lr? Man ska nog inte vänta mer än en månad med o skriva om en sån här alkoholintagsresa :O
haha så sämst, kmr verkligen inte ihåg vad som gjordes :P Finns inga bilder som kan påminna mig heller :P På kvällen vet jag iaf att målet var att hitta ett Tapas-ställe som var mkt omtalat, d va en jäävla promenad kan jag lova, när vi till slut kom fram var det fullt! Men i vår lilla broschyr från fritidsresor fanns d ett annat ställe, så vi knatade vidare, när vi väl kom fram, ja då var d STÄNGT! Nu började våra magar knorra som satan o d var dags o lösa detta på bästa möjliga sätt! Vi tog löpet mot närmsta lilla centrum där vi satte oss på ngt i stil med Yellow rose(?)

Väl sittandes på våra stolar fick vi menyn o denna dag var satsarnas dag, alla tog en drink (ingen fick ta samma som ngn annan) o alla körde på förrätt o varmrätt, Jag o Vevve satsade bäst då vi körde på en avocado med räkor sallad till förrätt. Vilken var svingod, men fan så mättande :P Jag tog sedan fisk till varmrätt, Lax om jag inte minns helt fel.
Maten var delicious men drinken var nog d värsta jag druckit, fan inte okej! Smaka inte alls som det påstods i menyn att den skulle, - ack så besviken jag vart! Men men det var ju alkohol så ner skulle d ju :)

Hela restaurangbesöket tog en 3 timmar, sämst service o den mest virriga serveringspersonalen man kan tänka sig, det var galet! Men vi fick iaf lite qualitytime med varann så d va ju helt OK ändå :P

Sen bar det av hemmåt o för att ge sig på flaskan igen (jag hade vid detta tillfälle investerat i en cocosdrink, på enliters-flaska, som jag sörplade i mig som saft :D GOTTE!) Sen var det dock bara jag o Jessiiboy som var på på att gå ut så vi drog oss iväg till hålet runt tre på kvällen :P Systembolaget även denna kväll :) Träffade några trevliga finska grabbar som vi var med hela kvällen/morronen(?) Jessiboy fick dock nog vid 5-6 så hon vandra hemåt medans jag, som vanligt, skulle fortsätta festa :P Sluta med att jag kom hem vid kvart över nio på morronen :P Men d va fan skojigt!

Jag beklagar bildantalet, o skyller allt på den yngre Dahlin!



 

Med reservationer för eventuella minnesluckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0