TVÅ DAGAR!!!

Nu jäääävlar e d närmare än ngnsin :P haha
Längtar som en jävla tok! Men usch vad jobbigt d var o säga hejdå till alla barnen på dagis idag, för nu var d verkligen hejdå, inte bara ett vi ses! Det kändes tungt! Kmr sakna dom små liven :/

Men nu ska vi inte vara negativa :P jag har världens äventyr framför mig o det kan tamejfan inte bli bättre!!!

Nu ska d tvättas d sista, sen e d färga håret som gäller ;D

Mest av allt kommer jag verkligen sakna min syster o bror! Men ni får hälsa på mig :)



Kommentarer
Postat av: victoria

Jaja men du kan ju glömma att du ska bo där för alltid. Du får fan max bo någon månad. Ha de så bra nu då korvus! Kommer sakna dig. Lev livet och ta vara på varje dag.

2009-08-13 @ 20:09:35
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: jessibooooy!

VAFAN TILDA! du får ha de så superjättekul nu i värmen! sola för mig med, och skriv mail och uppdatera mig haha! PUSSSSS <3

2009-08-16 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0