10 juni

sker d igen :P Haha Mamma har redan fått spader å håller predikan ute i vardagsrummet om hur det hela började å om hur man såg ner på personer som gjorde detta.

Ja, gott folk, ny tatueringstid e bokad, jag o baby ska tatuera oss på Daltons i malmö, gjorde min blomma på benet där och jag blev så nöjd att jag ville göra min nästa där oxå :)

(pappa, förlåt att du får reda på d så här ;) haha)

Här e d som komma skall (med lite förändringar):



Ska göra den mellan skulderbladen, över bilden ska jag skriva 1988 (drakens år och mitt födelseår)

Såhär blev blomman jag gjorde hos samma tatuerare i somras ;)


Nu ska jag göra resten av familjen sällskap framför Australia. Vi har fullt hus här med mig o Oskar, mamma o Svenne, Svennes son o min systeryster :P


Kommentarer
Postat av: Nina

fan va cool! Bra däär Tilda drakar ska det va ;D

2009-04-21 @ 23:43:22
Postat av: Tilda

NIna: Vet du vad d mer ska vara? En Najnusht i STHLM! :(

2009-04-22 @ 12:46:33
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: victoria

Men Uppdatera någon gång.

2009-05-15 @ 19:57:11
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0