Releaseparty o massa kändisar! Haha

Av en ngt sjuk anledning hamnade jag o Empan på Idol-Alex´s (han som var kock) releaseparty igår (Empan hade vunnit biljetter med NRJ :P) Så vi klev in på Blue moon bar kl 19:00 igår å blev bjudna på välkomstdrink o sen en himla god buffé :) Aldrig fel med ngt som e gratis :D En annan råkade ju dock stå i baren mest o det kändes ju i plånkan idag :P Fullt med kända ansikten överallt, årets idoler bl.a., plus lite annat folk, bl.a. en kille från kanal 5:s Momento haha :P Himla trevlig :P Lyckades ju som alltid med att inte fota ngt i princip :P men lyckades få två (väldigt dåliga bilder) på Alex när han uppträder iaf :P Hade ju som mål att fota mig med Idolerna men dom dök upp i cirkus 30 min (HÖGST) varav 27 minuter bestod av att dom hade pressen i ansiktet, så jag kände inte att det fanns ngt bra tillfälle :P "Kändiskåt" som jag då är kände jag att det var en katastrof =O haha :P Fick trösta mig med att "Momento-killen" tog kontakt med mig o inte jag med hnm :P O att man fick några menande blickar under kvällens gång från hnm ;D Mohaha! Nej för fan så töntig jag e, varenda en av mina vänner kmr mobba skiten ur mig nu :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0