Rast

Idag började jag 7 så man kmr iväg redan kvart över tre från jobbet :P
Började med lite skapande inomhus o sen gick vi ut en stund, e rätt skönt o komma ut o andas lite frisk luft o låta barnen springa av sig tycker jag :)
Nu har vi precis ätit lunch o barnen ligger nu o sover :) Nu e dom som allra sötast :D Mohaha :)

Efter jobbet ska jag in till stan, hör o häpna :P Ska träffa en gammal klasskompis från gymnasiet o spela biljard o ta ngn öl/cider, hoppas d inte slutar som sist bara haha :D
O sen ikväll ska jag sova hos pappsen tänkte jag :) Länge sen jag var där nu, får ju aldrig ngn tid =/ men jag har sovmorgon imorrn (vilket jag iofs har alla torsdagar men men) så d passade himlans bra o sova där inatt då :)


Jag har äntligen hittat en anledning till att åka med halvsju bussen till jobbet, så fr.o.m. nu kmr d inte bli lika jobbigt att göra d varje onsdag :P Kmr t.o.m få göra d redan på fredag nästa gång för jag ska jobba en halvtimma extra då vi saknar personal :O Men halvsju bussen e underbar :D

Nu ska jag ringa Forssbeck!

Kommentarer
Postat av: victoria

Är det nån snygging som åker med den eller ?

2008-11-06 @ 17:42:35
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0