Onsdag

OKej, kl e 06:18 å jag e redan på plats på jobet, har även varit här sen 06:00 fastän jag börjar 06:30 men mina bussar går ju inte direkt ofta!! Fick hoppa in för en kollega som i sista sekund behövde vabba idag, snäll som jag är lixom :D

Dagen idag kmr bli helt galen :P
6:30-15:15 jobba
15:15-16:15 barnfria timmar, så d blir lite protoliodokumentation
16:15-ca 19:15 APT (arbetsplatsträff)
19:15 åka till Willys o handla all mat till på lördag med Empan

Blir väl hem ngn gång efter åtta, halv nio, då Empilush ska sova hos mig o min mammas bror med fru även e på besök då dom 3 plus mammas sambo drar på 13 dagars lyxsemester tillsammans imorrnbitti! JAG ÄR INTE ETT DUGG AVUNDSJUK!
Först ska dom till Miami i två nätter, dom kmr ha chansen att träffa Ami James, fan inte rättvist!
Sedan ska dom kliva på en jävla lyxkryssning till Karibien i sju dagar med windsurfing o klättervägg bl.a. OMBORD på båten!! O sen efter d till New York i tre nätter! Men mamma ska gå in på Forever21 åt mig så d e nice :D

Nu börjar jag om fem så ska öppna förskolan nu :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0