Nu ger jag detta ännu ett försök =P

Men eftersom att funktionen med att lägga upp bilder inte fungerar på ngn av mina bloggar så blir jag väldigt arg och frustrerad, ngn som tror sig veta vad problemet är? Kan det vara min dator lr? :O

Jobbat idag som vanligt då :P O efter det var d boxningsträning som alla tisdagar, så jävla kul d e alltså!
 Kom precis ur duschen nu o ja, då mitt liv e supertrist på vardagarna så har d inte hänt ngt mer idag :P O kmr troligtvis inte göra d heller :P

Till helgen blir d att leta reda på en bra skomakare, ska även följa med mor min till Vällingby centrum, för hon ska shoppa igen :P Den jäveln o hennes sambo åker ju på lyxresa om 9 dagar så hon kände för o köpa ngt. GRATTIS!

Jag kmr iaf ha brakfest när dom e borta så d e lite kul iaf :P



Helgen spenderade jag i LIDKÖPING med Empan! Tro´t lr ej så var d inte NORRköping :P Hälsade på hos Emelies pojkvän som bor där nere, festade o hade skoj :) På lördagen var det halloweenfest/maskerad, som jag fick reda på i sista sekund, å först skulle jag vara tennisspelare men jag ville verkligen inte. Men så ser jag att Robin har svenska fotbollslagströjan o blåa teamsportia shorts. Så jag klädde ut mig till Chippen o d kändes himla bra. :P Hade d rätt så trevligt o d FLESTA av människorna var trevliga på festen :P finns alltid undantag, Bunny tillexempel. Läs där vid intresse: Emelie!

Nu ska jag föna håret, å spendera lite tid vid msn sen e d läsa Kalle o sova som gäller!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0