Jaha då var d lördag

O varför i helvete undrar jag, ligger det snö på min tomt? Det har jag inte gett tillstånd till! :O

Jag skulle ju ut o övningsköra idag fan :P Får hoppas att d e bättre väglag imorrn, för all den här snön gör mig lite nojjig :P chicken :D

Snart BÖR jag trycka i mig lite frukost, lr ngn form av föda iaf, för annars blir jag grinig hela dagen :D
Ska in till staden snart o hälsa på pappsen, får tacos ikväll där så kan ju inte bli bättre haha :)

Igår spenderade jag hela min fredagskväll åt att ligga i soffan o glo TV o tycka synd om mig själv, d e ju tur att "Idol-Robin" sjunger som en gud så man glömmer bort sina bekymmer för en stund :D haha ;D
O när jag ändå e inne på idol så undrar jag vad det är för fel på svenska folket? Kära lilla Johan e säkert en jätterar o snäll liten pojke men Idol e han inte, han har ngn helt annan röst som inte bör vara med, han e bara kvar för han har blivit alla fjortisars dröm. Han kmr bli stor ändå låt dom med"Idol-röst" få göra sitt nu som kan det där!

Haha, bara ett litet inlägg sådär :P Sitter o har såna roliga diskussioner med Linn till o från att det väcker ens åsikter :P

Nu e visst klockan helt mkt, vilket jag inte var beredd på när jag nyss sneglade bort mot väggklockan, så nu e d tajm för frukost o en dusch!



Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0