Jag hatar och älskar dig så jävla mycket!!

Vi sårar varann gång på gång, men aldrig släpper vi taget, jag gråter mig till sömns och du påstår att du oxå gjort d, men nu kommerd ju fram att du hittat ngn ny att dela MIN säng med, o mysa o krama o hålla om.

Du skriker på mig o kallar mig mytoman, men själv håller du saker hemligt i flera månader som e så sjukt mkt värre!

Du klankar ner på mig för samma saker du själv gör.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.. för jag orkar inte mer.
Jag låtsas att jag gått vidare o klarar mig o allt, men så fort du inte hör av dig på en dag går jag som på nålar här hemma, o hela tiden går tankarna: har han kommit över mig o hittat ngn annan?  O min självsäkerhet försvinner på två röda..

Den som ändå kunde vara känslokall! :´(


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan tilda

2008-11-20 @ 18:49:46
Postat av: Anonym

är det inte Olle som har betalat hans sängen?

2008-11-21 @ 19:18:09
Postat av: Tilda

Å vem fan har gett dig rätten att ens yttra dig?

Du kan ju åtminstone våga skriva en avsändare.

Å jo han har betalat den, men det är han själv som säger att det är min säng o jag var med när han köpt den o vi tog en säng anpassad till min rygg.

2008-11-22 @ 10:55:17
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: Anonym

okeej kul för dig att du valde o sova i andra sängar istället då!

2008-11-29 @ 08:18:11
Postat av: Tilda

Patetiskt att inte våga yttra vem du/ni är som skriver, skrattretande :)

2008-11-29 @ 14:01:55
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: Tilda

Patetiskt att inte våga yttra vem du/ni är som skriver, skrattretande :)

2008-11-29 @ 14:18:57
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: Anonym

skratt retande att du måste knulla runt med allt o alla.. haha rykten sprider sig !!!

2008-11-30 @ 04:24:20
Postat av: Tilda

Ja oj vad jag har knullat runt! Har haft sex med Martin senaste halvåret lixom, ja men ooh jag har knullat runt, herrejävlar!

2008-11-30 @ 15:01:45
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: Anonym

men det dög tydligen inte damen... har ja hört

2008-12-03 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0