Jag blir så trött.

Folk som inte har med saken att göra behöver inte lägga sig i. Men ni har väl inget mer spännande som sker i ert liv att ni måste såra å klanka ner på andra? tycker det är riktigt jävla patetiskt, o dessutom vågar man inte stå för vad man sagt då man väljer att vara anonym, haha d e så kul! :P


Lördag idag då, får väl se vad som händer o sker, e så jävla seg efter veckans arbete o bravader att ja inte orkar engagera mig i o göra ngt :P Sen e d typ KALLT ute så ut i kylan e heller ingen höjdare. Men om en månad, då ligger man på starnden med en drink i handen o bara njuter, längtar ihjäl mig!! Vi kmr ha så jävla ball!

Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0