Igår

Träffade Forssbeck efter jobbet, vi drog till Zinken o spela biljard :) Blidde dock inte lika bra som sist, iofs vann jag alla "set" (?) men aa :)

Sen drog vi vidare till Mc Donalds o en viss Forssbeck KÖTTADE som aldrig förr! :D

Sedan drog vi vidare till gröna jägarn :) skapligt mkt folk o jävligt kul hade vi. Bruden som ragga sönder sig själv på vakten var nog kvällens höjdpunkt! Hahaha!

Men Forssbeck var dessvärre tvungen o dra hem halv elva men jag ringde dit Ina o Fia ist så blev kvar där. Träffade på gamla vänner från förr i tiden så umgicks med dom hela kvällen sen o d va riktigt trevligt :)
Drog hem när d stängde (kl: 01:00) men av ngn sjuk anledning kom jag inte hem till pappa förrän tjugo i tre :S Ina skulle käka på Mc donalds i SLUSSEN o sen skulle vi ta bussen därifrån men vi missade den för vi typ inte fattade att man springer när bussen står inne :S D va lite småsjukt :) Men d va trevligt ändå :P
Skönt som fan o komma hem, o väckte lillasyster gjorde jag me då jag sov i hennes säng för pallade inte meka iordning min bäddsoffa :P Så hon vart ju lagom glad oxå :D

Men men, fyra timmar senare efter att jag somnat ringde klockan o d var bara dags att pallra sig upp o göra sig klar för en sjukt hektisk dag på jobbet! Fulls ös medvetslös har d varit på jobbet idag, kan berott på att jag inte var i toppform men iaf :P

Efter jobbet drog jag o Empilush till träningen, men jag mådde så risigt av för lite sömn o allt så fick typ världens blodtrycksfall o hela huvet fylldes med blod så man typ kände blodsmaken o sen blev allt svart för ngn sekund, lite äckligt.. men men :O

Nu e jag tröttare än tröttast så ska ta mig en macka o sen bums i säng! :) Ska vara på jobbet kl 7 imorrn. Ajja, får iaf åka halvsju bussen haha!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0