Haha

Frollos 15 minutes of fame!

Var bara tvungen att lägga in den länken här.
- När ni börjar vara med i norska tidningar har det gått för långt, flytta hem med er! :P


Annars e d en helt vanlig tråkig söndag, har städat mitt rum idag å d e ju världstråkigt, men aa nu e d ju fint iaf :P Får väl se hur länge jag klarar av att ha d så denna gång :P

Ska pröva mina nya leggings nu o sådär, å senare ikväll ska jag lägga upp lite bilder på allt jag införskaffat mig :) Man e så glad när man har nya saker, haha :P Som ett barn på julafton :) SWEEET!

Har även börjat min nedräkning nu, det är 27 dagar kvar tills jag, Jessiiboy, Vevvsan, Dennis, Thomas o Christian sitter på planet ner till Gran Canaria o sol o värme! Ska bli så sjukt jävla härligt så det finns inte! Haha jag vet att jag nämner denna resan i typ alla mina inlägg men jag e så sjukt sugen nu att jag inte kan råför att jag nämner det :P det kmr i förbifarten så att säga :))

Nej, nu ska jag nog ringa ett sånt där viktigt samtal igen :) Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0