Fredag

Spenderade dagen på andra sidan Ekerö igår :P Färingsö med andra ord :P Hemma hos Hanna med Empan. Först lagade vi Tacos o d e ju så gott så d knullar i mun i princip så bara d fick ju en att förstå att kvällen skulle bli lyckad :D

Efteråt satte vi oss ner i Hannas vardagsrum som förövrigt hade huset för sig själv, vilket nog var tur då d blev en himla massa engagerade skrik till o från! Vi kopplade in playstation o satte igång Buzz - Hollywood! Hanna vann allal ggr vilket var sådär roligt men men :P haha Vi fick oss en hel del glada skratt på vägen! Sen satte vi igång Buzz - Music! O ja Hanna vann det med så a haha :P behöver ju inte prata mer om d :D Men sen vettni, Sattes Tekken 5 igår, å d va typ nostalig :D Haha! Spelat och varit i princip besatt av alla tidigare Tekken-spel (mkt tack vare att jag har en storebror känns det som :P) Vi körde lite matcher mot varann o d va rätt jämt, dock var en kontroll trasig å man kunde inte använda sig av "pilknapparna" så vissa combos var ju lite halvt omöjliga :P Men efter ett tag så vräker Emelie ur sig att man bara kan slå bossen i spelet med Jin, vilket jag och Hanna vägrade hålla med om :P Så jag sa att jag skulle bevisa motsatsen o valde ju min favvo Whorang :)) Jag körde 33 matcher (alltså 66 set) på en halvtimma haha :P (har väldigt ont i mina tummar idag) o kom högfre o högre upp i ranken, men inte fan kom jag till ngn jävla "final" ngn gång, Emelie fick till slut släpa mig från TV:n då stackars Hanna skulle upp o jobba haha :P Men men :P nu blir d Tekken-helger många helger framöver att se fram emot :D

Dags för ngt o äta känner jag, Tjing!


Så här glad var jag på jobbet häromdagen :P Ville bara bjuda på en bild såhär på en trist lördag :)

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-08 @ 19:02:59
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0