FAKTA!

Festen då:
Dunderlyckad! Vid halvsex började folket dundra in o vid 7 ngn gång satte vi oss ner för o käka, bara en timma försenade denna gång :D Tacos med massa tillbehör o sjutton såser blev d kvällen till ära :)

Runt halv åtta dök lite fler folk upp å vi startade skattjakten ngn halvtimma senare, mitt lag vann! Vilket e rätt förståeligt, - jag var ju gruppledare lixom :) Skattjakt genom hela huset med kluriga ledtrådar som: "säg vem som vackrast i landet är" och "pappa hänger upp hinkar i taket" skatten var självklart chokladguldpengar :D

Sen var d bara till o supa o vänta på d sista senare folket för att till slut kunna avgöra bästa kostymen. Vinsten - Ett dagen-efter-paket med Solbrillor för de känsliga ögonen, samarin för den dåliga magen, ett tugummi för den dåliga andedräkten och två ipren för huvudvärken! Vinnaren blev: Johnnyyyyyy Boy!! Även kallad Jack Sparrow! Grattis!

Sen var det fullt ös medvetslös till 5 på morronen o heela söndagen gick åt till att städa, börjar undra på om d e värt d varje gång :P Men jag tror nog nästan det fan :D





Måndag morron:
Empan sov hos mig då hon ska bo här medans mina päron e bortresta, o tack o lov för det säger jag bara!
På söndagen när vi la oss så vet vi hundra procent att vi släckte alla lampor för vi tom pratade om hur mörkt det var!
På morronen när vi vaknar är det tänt i hela huset! Kan ngn förklara vad som hänt lr? Har jag lr Empan börjat gå i sömnen lr vad e d frågan om? Scarryyy!

Tisdag: Okej jag säger bara såhär.. Jag fick BARNBAJS PÅ MINA KLÄDER PÅ JOBBET! Tack o lov att en kollega hade extrakläder där som jag fick låna :P USCH! :P

Onsdag: Min tidiga dag, fint! Nu ska jag börja med maten åt min inneboende o mig :P Kanske tända en mysig brasa oxå hahaha! O så hänga tvätt förstås! Kul dag :O

Kommentarer
Postat av: victoria

MEN BAJS! Jag kan ALDRIG klicka upp dina bilder!

2008-11-20 @ 19:31:06
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0