Ensamt =/

Mamma o hennes sambo åkte imorse :O Jag hade sett fram emot d här hur länge som helst! Få bo ensam, leva på mina villkor i två veckor. Men istället är jag bara rejält avundsjuk o ensam =/

Känner mig som en sjuttioårig gammal dam i ett alldeles för stort hus, som sitter å lyssnar på låtar med Rod Stewart, hälften av mina vänner känner inte ens till hnm.. skillnaden e väl att jag sjunger som en tok till alla låtarna och att skivan som spelades innan var "Disneyklassiker" haha :P Högsta volym e iaf alltid positivt så d e väl tur :P
Men fans helvete så avis jag e på mor min nu, hon ligger säkert i en hängmatta längs Miamis stränder med en drink i handen o bara njuter! Jag längtar mer än ngnsin till mina resa nu kan jag lova! Som visserligen känns som en piss i havet jämfört med deras tripp men jag kmr iaf ifrån landet med fem härliga människor o jag får se solen på nyårsafton :)

Men nog med depp! =)
Imorrn e d Fredag, Då kmr tre Norrköpingsbor hit upp förå vara med på min fest på lördag, lätt värt!! Får se vad som sker o händer imorrn men just nu ska jag nog ta mig en dusch o sen ngt o äta kanske e bra oxå. Sen e d bums i säng för jag min stackare jobbar 07:00-15:15 imorn, Yippie!!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0