Amen snälla?!

Min resa till mamma idag kunde inte vart sämre!
Först hade jag inga batterier på telefonen så kunde varken prata med ngn eller lyssna på musik, så bara d gjorde att ja var irriterad hela resan, men till råga på allt, när jag sitter på tunnelbanan så kmr d en kille o sätter sig bredvid mig, å asså d fanns hur många platser som helst i hela vagnen. Å idioten bara sitter o stirrar på mig, å jag gör typ allt för o se irriterad ut, men han bara fortsätter, å sen känner jag hur d vidriga svinet försöker lägga sin arm runt min midja, o jag bara reser mig upp i all hast o går av tåget (jag skulle ändå byta tunnelbana så d gjorde inget) men puckot går oxå av, så jag ställer mig typ dundernära ngn människa på perrongen o ber om en cigg så att jag typ såg upptagen ut. Å jag ser hur han hela tiden glor på mig men till slut så vänder han o går mot utgången, ååh jag var så arg o äcklad! Att det finns så patetiska människor, ÅÅH JAG DÖR!!!

Sen till råga på allt så när jag ska gå på bussen som tar mig ut till min ö så kliver d även på två jävla alkisar som självklart sätter sig i de två sätena framör mig, mm tack! Den ena av dom var så grymt odräglig o ramlar ner från sätet o har sig, o visst till en början var d lite småkul o se hur dom gjorde bort sig hela tiden, men det fick vara nog när den mest odrägliga ramlar o stjälper ut sin jävla dricka över mina byxor, MM TACK!!!!! Jag visste tamejfan inte vart jag skulle ta vägen med all min ilska, ingen musik o ingen att ringa, d va helt sinnes så arg jag var då!! Men då min bussresa är lung lyckades jag sansa mig, o tack o lov så blev mmin bussresa räddad av att en fjortis kliver på bussen o vräker ur sig ngt i stil med: ÅÅH jag tänkte precis tänk om dom sitter på bussen, vad pinsamt (till sin vän hon mötte upp på bussen) varpå den odrägliga alkisen skriker ut över hela bussen: JA TÄNK ATT VI VAR HÄR!!! GUD SÅ PINSAMT! Å då trodde jag ist att jag skulle dö av skratt, så ja iofs d va en blandad känsla genom hela resan. Men den var jobbig att genomlida i d stora hela!

Nu ska jag ringa ett viktigt samtal till en viss person bara för o fira att jag har batterier på luren, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0