Söndag

Sjuukt bra helg!
Drog till Tresexti med Nena o Lisen o lite annat folk i fredags å d va black and white party så d va ju 100 % dans i 5 timmar! Härligt!! Lyckades hålla mig till min budget tilloch med så kvällen kunde inte blivit bättre :)

Lördagen spenderade jag i Högdalen med Bengan o sen kom lite fler folk på kvällen, dumt nog vart d lite småsent då jag skulle upp himla tidigt o ta mig ut till öarna för o köra bil, men d funkade ändå :P

Nej riktigt nöjd med helgen!

Finns tom bilder, inte för att ja tog med mig kameran in på krogen men Tresexti hade kameror överallt o jag väntar på Lisens kort :)

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: victoria

Sötis =) Ojj va läskiga ögon bengan har =O Hoppaas det är linser 8-)

2008-12-14 @ 22:51:26
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Lillknoddan

Får jag gå i min-skola hos dej?? =D

2008-12-15 @ 17:09:19
URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

söööööööt kille:D haha

2008-12-16 @ 09:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0