Så jävla lyckat!

Julbord med jobbet först då, vart fan jättekul, alla var jättetaggade, o speciellt jag o Empan som fick röj i d äldre :)) haha
Maten var väl helt okej, men sillen var d bästa på bordet :) köttbullarna var inte alls bra! :O

Sedan skulle jag o Empan dra vidare men till vår stora förvåning får vi med oss en del arbetskamrater bl.a. chefen ;) haha, ska nog begära löneförhöjning på måndag :D

Mötte upp lite folk o träffade även gamla Nena igår, himla trevligt fan :D Hade riktigt skoj!! Så länge sen vi sågs! Drog vidare med hennes polare o mina polare till 360, å där inne var d oxå skoj! Nej riktigt rolig o lyckad kväll alltså! Kändes rejält i plånkan idag däremot, - sluut på kontot!! Gick tom minus, helt sjukt vad pengar d gick åt :P ajja jag hade kul iaf :D

Får vi göra fler ggr!

Bilder blev d självklart inga :D Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0