Pyssel

Idag har vi ju då julpysslat på dagis :) Vi gjorde tomtar av stenar som barnen fick måla röda o sätta dig bomull, tomteluva och ögon, fast man fick hjälpa dom lite med mössan för den var så pillig :D
Sen gjorde vi ljusstakar, jättefina :) ska fota dom imorn så kan den som e intresserad få se :) gäller tomtarna me :D
Alla hann dock inte göra så d blir nog fortsättning imorrn lr ngt :)

Nu känner jag bara att tröttheten smyger sig in på mig o gäspningarna blir allt längre o flera!
Fattar inte hur man kan vara så trött! Lr jag har typ fått problem med o somna på kvällarna, av ngn anledning, borde ju decka så fort jag ser en säng med tanke på hur trött jag e, men men :S

Tjing!



Mina solbrillor e spårlöst försvunna :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0