Jag är ju för kass på d här :D

Men men, ny dag nya möjligheter.. lr? :P
Jobbat.. som vanligt :P Imorrn ska vi julpyssla på dagis, då kanske d blir ngt mer o skriva om haha :P Om det mot all förmodan finns ngn som e intresserad av vad mina 1 åringar gör för fint :P

Var iväg på näst sista boxningen idag, länge sen den var SÅ kul! haha :P Tränarn e ju så jävla skön :P typisk Tilda-humor.., elak humor :D haha !

Snart ska mamma göra inbakade flätor på mig, - jag ska ha lockar i håret imorrn :D Haha :))

Nej nu ska jag göra mig ett glas saft, Tjing!


Älska Funlight, just nu e d päronsmaken som gäller!

Kommentarer
Postat av: victoria

Änglahår/ vågigt blir det faktiskt =) Inte lockigt.

2008-12-02 @ 21:57:22
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0