1 år

När livet tas ifrån en människa för tidigt, då är inte ngt i denna värld rättvist!
Att bli bestulen på livet är ngt som inte bör få hända.
Att bli bestulen på sin pappa eller mamma eller något syskon kan nästan på något sätt vara värre, för vi får leva med det resten av våra liv. Den där saknaden, som bara den som förlorat ngn vet hur det är att känna. Tankarna varje natt på hur det hade vart om det inte hade hänt.

Jag tillägnar det här inlägget till Nina o Olle, jag kan inte säga att jag vet hur ni mår just nu, men jag lider med er varje dag, även om jag inte är där på samma sätt för er längre, då det är så mkt som hänt senaste tiden, så finns mina tankar hos er!

Jag glömmer aldrig smset som jag fick av dig Olle för exakt ett år sedan, jag höll på att sätta hjärtat i halsgropen. O när jag tänker på hur ledsen jag blev, som bara känt er far i lite mer än ett år då, kan jag inte ens föreställa mig hur det kändes för er.

Jag vet inte hur jag ska avsluta det här, men ni får ha i tankarna att de sista månaderna i er fars liv var han riktigt lycklig, han var glad varje gång vi sågs, hade alltid massa roliga historier att berätta.

Jag avslutar kort o tvärt för o inte dra ut på det, Jag finns här, bara ni har det klart för er! <3


Kommentarer
Postat av: Nina

:'( Du är så underbar Tilda, tack för att du finns.

2008-12-22 @ 21:53:36
Postat av: martin

(L) :'(

2008-12-23 @ 18:35:12
Postat av: Arandur

God Jul :)

2008-12-23 @ 18:39:30
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0